salam..balik kampung 2 mgu lepas sempat lah aku snap gambo jambatan yg roboh kat kampung laki aku...haha..tepaksa lah tetonggek2 mak buyung nih memanjat..haish..segala jenih menteri dah dtg tgk tp xde pun tindakan yg amik..isk3x..harap2 jambatan baru setel ar cpt..sian budak2 nak p skolah tepaksa tetonggek2 lalu jambatan roboh tuh..


haha...sebab sungai dah dalam sket, leh la mandi..tp kat area jambatan roboh tu je la pun yg dalam nyer..kat tpt lain cetek..kalo dok berendam ala katak tuh, kompem buntot aku xtenggelam lgsg..wakaka..

Smlm makcik opizmate aku nih baru balik dari Hong Kong..saje jalan2 becuti makan angin ngan famili dia..dia balik besama2 ngan virus selesema n batuk..isk..kitorg riso jek kut2 dia bwk balik h1n1..den dah ar mak buyung..kang xpasal2 kang...subhanallah..mintak simpang ler..huhuh..

Sepulangannyer makcik nih, die ade ar bg cenderahati kat kitorg sorg 1 magnet yg lekat kat peti ais tuh..den pun dpt lah sebijik..siap ada gambo tokong buddha lagik..xpo lah..kang den tempek ngan stiker helo kitty kat patung buddha tu..hehehe..

yang ni aku punya..

yang nih sume yg dia beli..yg lain2 opizmate aku dah sambar dulu..so, dpt la aku patung buddha punya..haha..sape suh ko lambat tekedek2 kan..:-P


p/s: nanti den p jalan2, den beli byk2 magnet..biaq penuh petiais umah den tuh..hahaha

Comments (3)

On January 4, 2011 at 10:46 PM , Nadia Abdullah said...

penuh magnet jek peti ais ko...bile nak penuh ngn makanan nyer ish3

 
On January 5, 2011 at 12:39 AM , natni said...

nak juger fridge magnet.. kalo dd p jln2 mn2 jgn lupe kt org gk ye :D

pssst nebes x da dkt due nih, gluck k..inpom ktorg nti jgn lupe ;))

 
On January 5, 2011 at 5:00 PM , diana abdullah said...

my sis, haha...makanan xleh penuh2x..kang makin byk sumbat dlm perut the mummy..:-P

cik tan, wokeh2..nti den p jejalan den blikan ye..tentu ar nebes nak dkt due nih..bedebar2..hehe..toces atas gud luck anda tuh...kang pe2 hal den impom u tau