dah lama gambo ni dikepam..huhuhuh..haini baru nak buh kat bloh..letak gambo je..maleh nak taipp..sesungguhnya den mmg xda bakat jadi model..possing pun xreti..:-P
Links to this post

Salam,

Buat Julung-julung kalinya.sejarah baru bakal bermula…

Karangkraf telah membuka pintunya…

Anda Sekeluarga dan Saudara Mara anda semua dijemput hadir keyang bakal berlangsung pada 27 Februari sehingga 1 Mac 2009 ini bermula dari pukul 10.00 pagi sehingga 8.00 malam.

Nak beli majalah Karangkraf ??? Ada.

Nak beli novel Alaf 21??? Ada.

Nak beli novel Buku Prima??? Ada.

Ehhh.harga murah ke???ada diskaun ke??? Mestilah ada.

Nak jumpa Editor majalah??? Ada.

Nak jumpa Artis??? Ada.

Nak jumpa Novelis Alaf 21 & Buku Prima??? Ada.

Nak melanggan majalah??? Inilah peluang anda untuk merebut pelbagai hadiah dengan tawaran harga yang istimewa!!!

Anda rasa anda bertuah??? Ada Cabuatan Bertuah.

Nak buat poster gambar family anda??? Pun ada.tapi, kena bayarlah.

Nak tahu apa lagi aktiviti yang akan dijalankan? Datanglah beramai-ramai ke Mini Karnival Karangkraf.


BERTEMPAT DI:
KUMPULAN KARANGKRAF SDN. BHD.
LOT 2, Jalan Sepana 15/3, Off Persiaran Selangor,
Seksyen 15, 40200 Shah Alam Selangor.


Links to this post
megdi di depan (saf depan nih..bgs2)

megdi (baju kaler pink terang) sebuk mengintai makanan ape nak ngap :-P

megdi tudung kepek

megdi xsempat kontrol ayu :-P

malas nak apdet blog lagi..ni sume lela pny pasal..:-P (terpengaruh dgn entri mls lela)
so, xde ape nak tulih, den nak sabotaj megdi atau nama sebenar mardiah..heheh
jgn mare ye megdi..happy testing ^_^
Links to this post

kak yati dgn famili


cupcake yg comey..


aku ngan kak yati

tetiba teringat kat kak yati yg comey..housemate mase aku kat itm dulu..windu..sori ye kak yati..den ni pemalas nak apdet blog..dgr cite dah pregnen..cayalah !! :-P
Links to this post
adey..suda lama tarak apdet blog..org bg award pun xnak amik..heheh..timeseh ye kengkawan..

i get this !!

dolu2 masa aku wat diploma kat kolej, aku slalu wat signature - diana_comey - :-P perasan comey

Ceritakan serba sedikit org yg memberikan award ini kepada anda

orang 1

1) orang kedah
2) tinggi
3) dah kawen
4) laki org
5) bakal bapa
6) ade bini
7) pekerja kampeni xxx
8) lu pk lah sendri malas dh den nak pk

orang 2

1) orang keyel
2) kecik molek
3) berat x pnh cecah 44kg (erk..aku darjah 6 dah 44kg :-S)
4) jenis huhahuha
5) pot pet3
6) cot cek3
7) lalallalalala

orang 3

1) orang keyel juge
2) jiran tetangga den
3) asisten den
4) diamond
5) lum kawen
6) giler novel
7) giler tv
8) isk3...jgn jadik giler suda..insaf2

next is to mention about my hobbies/facts about me

isk...nak kena pk hobi ape nih..kentut pagi2 kut..yang lain2 tu, sape2 yg bekawan ngan den, tau lah..:-p

nominate 10 org utk dapat award ni


1) nisa - sb lama x apdet blog
2) same as num 1
3) same as num 2
4) same as num 3
5) same as num 4
6) same as num 5
7) same as num 6
8) same as num 7
9) same as num 8
10) all d above


tinggalkan kesan pada blog mereka

jap lg..hehehehhe

Links to this post