salam,

lama xupdate blog nih..malas tahap gaban..maap ye kengkawan sume..latest den p bejalan, p ke aquaria..best..sebab dpt tgk ikan beso2...ikan pari yg terbesar ade kat aquaria nih..mcm2 jenis hidupan laut ada kat sini...pastu ada upacara bg mkn..dpt tgk la penyelam2 profesional bg mkn ikan2 tu..dekat je nak pegi..kat klcc je..cuti pun xpnjg sgt, so, dekat2 je lah..misi akan dtg nak p melaka plak..oh ye, tiket nak masuk RM28 je kalo xsilap..:-P

silelah nikmati gambo2 nih..:-)

nih muke xready nak tangkap gambo..hehe..yang anda nmpk ikan kecik2 tu jgn ingat xbahaya..ikan tu ikan phirana..huhuhu..akurium utk ikan nih tertutup sb die bhy sgt..







Nih tapak sulaiman..die bg pegang..geli rasa kaki dia..:-P
mula2 letak ats tapak tgn 2-5 minit..pastu terbalikkan dia..nanti akan nmpk kaki dia kecik2..hehehe







Nmpk tak ikan jerung kat belakang tu..takut..hehehe..kat lorong nih yg paling best skali..mcm kita dok kat dlm laut..boleh nmpk ikan2 tu berenang..cermin dia mmg tebal..yg kita nmpk ikan2 dlm tu sbnrnya 30% lebih kecik dari saiz sbnrnya..yg den nmpk tu pun dh beso gedabak..bayangkan saiz dia yg sbnrnya..huhuhuhu..kalo dok sebelah ikan tu, mcm ikan bilis je lah den..kui3



Video penyelam professional bagi makan ikan.. xsempat nak upload tgu lambat sgt..almaklum lah..dok lepak kedai je..xlarat nak tgu lelama..ampun..haha

Oklah, penat promote plak..hehe..byk lg gambo tp xlarat nak tgu upload lmbt sgt..jumpe lg my fren..miss u all..:-(
Links to this post