Kucenku dh xde...Balik semula ke kampung halaman..Rindu sgt ngan kamu..:-( Xde dah kucen pasni..Xde dah kucen yg suke wat slerak umah..Xde dah kucen yg menyambut kepulanganku di umah lik dari keje..Xde dh kucen yg slalu wat org marah..Xde dh tugas hari2 cuci taiq ngan bg mkn..Xde dah nak pening2 spend duit beli pasir ngan makanan kucen..Xde dah teman mase dok umah sesorg..Xde dah kucen nak peluk hari2..Xde dah..Semuanya tinggal kenangan..huhu




Masa memula amik die dari tepen ke kl..tido je kejenye..dlm kete








Main2 kat tepen masa lik kpg raya aidilfitri..








Suke sgt dok dlm tong sampah ijau nih..








Ngantok nak tido tp dok tahan mata..








Lik dari klinik..Sian..kene paksa mkn ubat..Muke laloq..:-P





Miss u vey2 much..:-(

Comments (5)

On November 24, 2008 at 12:03 PM , Afida Anuar said...

Diey, mati ke kucen ni diey?
chumellnyeeeerrr.... geram aku tengok..

 
On November 24, 2008 at 4:38 PM , diana said...

x..kucen nih dh dihantar kembali ke rumah asalnya di tepen sb akak dh xtahan dgn "kebaikan" yg dilakukannya..huhu

 
On November 24, 2008 at 6:44 PM , natni said...

tulah tjuk tgl kenangan cm da ninggal jerk kucen tuh..hahahaha

 
On November 25, 2008 at 10:28 AM , Siti Baizura said...

ini lah si kucing yg mencakar2 kakiku..huhu..

 
On December 4, 2008 at 4:03 PM , Afida Anuar said...

Diey..apa kata jawab tag aku..eheh