Cubaan ku yg kedua..Ni sume nisa punya pasal..dia yg bawak penyakit cucpake nih ke opiz..huhu..sebab kek kecik2 nih leh decorate mcm2 tu yg nak wat jgk..tp kene perbaiki lagi sebab kek tu terlalu padat dan berat..Sekadar makan2..Sesungguhnya saya masih lagi budak baru belajar..

Nanti nak carik kat tenet resepi kek yg ringan dan x padat..Siap la korg sume warga2 tester..Nanti akan ku bawa cubaanku yg ketiga plaks..hehe

Comments (13)

On November 6, 2008 at 11:57 AM , natni said...

wahh ni yg beh jd tester nih..nway mekaseh ye di, sedap jerk..smoga maju jaya dgn bisnes anda.. ngeh3

p/s: pe ke mls benor kasik adiah kt org tules 'bday' jerk...adoyaiii~

^__________^

 
On November 6, 2008 at 12:28 PM , diana said...

hehe..memula tulis dah..HBDAY..pastu x cukup space..so, bagi BDAY je lah..hepi belated beday bai..smoga pjg umo murah rezki..:-P

 
On November 6, 2008 at 1:23 PM , Afida Anuar said...

tunjuk gambar jek..nk rase gak..ngeh33

 
On November 6, 2008 at 1:49 PM , baanu said...

wooow...gl

 
On November 6, 2008 at 2:52 PM , Hafizzul Kamarudin said...

wah...cam sedap...sesekali buat la byk2 skit...kasi2 la kami kat opis ni test sorg 1

 
On November 6, 2008 at 3:23 PM , diana said...

fida, baanu n pejo,
malu nak bwk byk2 sb x begitu sedap..saya budak baru belajar..nanti dh sedap sket, sy bwk lebey ye..insyaAllah

 
On November 6, 2008 at 9:22 PM , baanu said...

bukannye nak minta je dd...
but the effort dd put to learn..
i salute dd~~

 
On November 7, 2008 at 9:57 AM , Siti Baizura said...

salam diana,
thanx for the cakes..sedap bangat..muahhh...

 
On November 7, 2008 at 2:29 PM , LeLs said...

sgt sedap lah cuppies ko dd..

anything chocolate --> pasti sedap..

hehe..

chayok dd..

buat perisa chocolate orange yek..!!

 
On November 10, 2008 at 9:55 AM , nhy said...

elok sedap je masa mkn cc kamu tu dd ~ deco pun comel2. kepadatan kek tu xpe rsnya ~ bagus gak ada diff texture, xkan seme kek style sama kn ^_^ syabas2, kami menunggu cc cubaan ke-3, hoho!

p/s: kamu syg ek nk pakai bunga icing yg kamu beli tu ~ cubaan pertama pakai 2, ni pun pakai 2 je, haha. .

 
On November 11, 2008 at 1:01 PM , diana said...

to all,

thanks 4 ur support..:-)

 
On November 11, 2008 at 1:01 PM , diana said...

to all,

thanks 4 ur support..:-)

 
On November 19, 2008 at 2:08 AM , agHoo said...

sedap dop nih???ragu2??ehehehehe