Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers
Kebetulan ada kosong bilik 2 katil, makanya pak jeh mintak la ditempatkan kat wad situ. Sampai je bilik tuh aku dibaringkan di katil. Tak boleh angkat kepala selama 6 ke 8 jam camtu..So, aku kene baring flat jek. Bila baby nangis nak susu, agak payah di situ. Tapi nurse memang membantu sangat. Even mak aku ade kat situ, nurse yang angkat baby and letakkan kat ketiak aku. Pastu siap ajar camne nak menyusu. Malam first tu, mak aku tunggu kat wad. Dua kali rasanya Afiqah berak.. Sian mak kene buang taik ijau. 😜 Tima kasih mak! 😍

Malam second lak, kakak sulung aku lak tunggu. Malam tu afiqah berak sekali jek. Kebetulan katil sebelah dah discharge, kakak aku leh tumpang tido kat katil sebelah tu. Thanks jgk kak! 😊

Hari ketiga tu baru checkout. Pendek kata, servis memang puas ati sangat. Nurse pun ok..kejap2x dia datang check. So, anak kedua memang aku plan beranak hospital putrajaya gak..

Ops, citer pasal bayaran..ramai yang tanya bape ongkos beranak kat hospital putrajaya nih..jawabnya, aku pun x sure..sebab pak jeh keje gomen, sume ditanggung kerajaan 🙆

Tunggguuuu entri beranakkan Seth plaks...hohohoho
Adakah sangkaanku benar belaka mengenai hospital putrajaya yang servis dia best? Ngeeeeee

posted from Bloggeroid

Comments (0)