Sekarang si ketot aka Afiqah dah banyak akai..Pagi2x nak pegi umah Mami ada drama..Pegi main playground nak balik kompem drama punya..Nak suh bangun tido pun kena umpan dengan vitamin Champs tu..Kalo x, jangan harap la dia nak bangun..Boleh pulak dia tido balik lepas bagi dia minum susu tanpa puting kesayangan dia tuh..kalo x, bukan main memekak kalo tido takda puting tu..oh anakku..

Sekarang dah pandai sembang bahasa jerman..ngok ngek ngok ngek sembangnya..sepatah haram aku x paham...layankan jela..macam org tua nyembang lak aku nengok..oh anakku..

Nak tido plak tak main dah kejap2x..Malam2x kalo aku nak tidokan dia mmg kompem aku yang tido dulu..dia nak tido punya la bercinta..kena gosok2x badan dulu..garu2x kaki dulu..golek2x pusing ala2x hisdustan dulu..oh anakku..

Kalo pi supermaket beli barang, silelah bagi 1 plastik kat si ketot..kang memekak x dapat tlg bawak barang..dia pun nak gak bwk barang..dah kata shoping kan..haruslah bawak barang..tekedek2x mcm mak bedah plak aku nengok dia usung pampers bwk naik umah haitu..haha..lantakkkk

Sekarang sebelum mandi lepas bukak baju tu, dah pandai dah bawak baju sendri automatik pi letak dalam bakul..dia dah tau dah bakul kecik dia punya..rajin tol si ketot sekarang..haha..dah pandai amik barang, kemas barang kalo suh..boleh la nak suh amik remote ke, letak bedak ke, simpankan aku punya krim kaki ke..tapi part yang bestnya, kalo tak tunjuk simpan kat mana, just ckp SIMPAN je, kompem si ketot akan simpan dalam almari kasut..haha..tu kira almari dia la tu..sebab dia kan ketot..almari tu je yang sama ketinggian dengan dia..wakaka..oh anakku..

1 gambo nih aku tempek si ketot tengah feeling2x taip komputer..almklum la, masa pegnen dulu mak dia dok ketuk keyboard komputer je kan..keke..





posted from Bloggeroid

Comments (5)

On January 8, 2013 at 7:18 PM , natni said...

future IT worker? hihihi
besau da afiqah :)

 
On January 8, 2013 at 7:55 PM , diana said...

Owh no..redha jela kalo cek mek ni terbabas dlm IT world job nanti..haha

 
On January 9, 2013 at 6:35 PM , Shy Syaz said...

Hehe. Besar dh afiqah. Comelnye kecik2 dh pandai ckp german, xyah ssh2 anta p kelas. Hihihi. Btw, afiqah dh 2 thn eh?

 
On January 14, 2013 at 5:59 PM , diana said...

haha..bln 3 ni kang baru masuk 2 tahun shy..anak shy pun dah setahun kan? mesti dia start tekedek2x jalan kan..hihi

 
On January 21, 2013 at 4:14 PM , UmmuAleefah said...

besaq dh afiqah kan :) lama x jumpa..last jumpa pon ms kecik konet lg..hihihi