haish...dah nak berabuk blog den nih ha...dah 2 bulan menyepikan diri..hehe..sebuk jaga si debab tuh + malas nak update..almaklum la..den nih kan jenih pemalaih sket..wahaha..bila dah ada anak baru la nak rajin skeeettt...sket je la..:-P

haini patutnya dah mula keja pas hbs pantang..tp rupanya agensi den x setting lg den pny kontrek baru..huhu..satgi nak p jumpa depa la tgk kontrek baru mcm mana..mintak2x naik la gaji..huhu..dh ar keja ngan agensi nih xdak benefit lgsg..keja buta je..keja dh la non stop..bygkan la den dah sarat mengandung tgu hari jek lagi masih lg di assignkan pojek..sgt lah prihatin bos den nih..shhhh...jgn bgtau kat bos den plak..haha..satgi elok2 ada keja lgsg xdak..kui3x

si debab afiqah tuh wat sementara nih den mintak tlg opah tapah jaga dulu..seminggu sekali den ngan pak jeh lik jenguk...nak carik pengasuh kat keyel nih payah sket..lgpun budak tuh kecik lg..pastu byk ragam plak..riso plak nak anto kat pengasuh..tgu dia beso sket baru leh anto pengasuh..harap2 elok la dia dok ngan opah tuh..dh biasa bekepit jek ngan den tetiba mak dia xda..cian si debab tuh..huhu..tp nak wat came..itu yg terbaik utk dia..insyaAllah kalo ada rejeki dpt keja kat Perak, den lik perak la senang..doa2kan la ye..amin..

* skrg den paham mcm ne perasaan sorg ibu..anak jauh di mata...windunyerrr....huhuhuh...afiqah cayang..tgu ye ibu lik jumat nih..leh peluk2 lagi memalam..

Comments (3)

On May 3, 2011 at 2:57 PM , Lydia said...

hehe.. eleh ko br sehari.. aku nih dah bbulan2..

 
On May 3, 2011 at 8:22 PM , natni said...

dd epi bebeday 2u
wink2

 
On May 4, 2011 at 9:58 PM , diana abdullah said...

wah...cik int, kamu di paris..bestnyer...jejalan obesi..:-)

na, xleh de...tgh carik pengasuh nih..3 bulan den let go pengasuh ler...windu bangat